Educació

La Fundació SER.GI entén que l’educació és un eix clau en la millora dels itineraris vitals de les persones, les famílies i les comunitats. El programa d’educació vol incidir tant els processos de reflexió i intervenció sociopedagògica de les comunitats educatives per afavorir l’èxit educatiu i els seus efectes, sobretot amb i per a aquelles persones, col·lectius i territoris en una situació de major vulnerabilitat i exclusió. Actualment el programa es vehicula a través dels següents projectes:

Tarda oberta Salt Dinamització de famílies Girona (barri de Santa Eugènia) Reagrupart Girona PICE Cambra de Comerç Girona i La Selva Joves, adolescents i violència de gènere Joves Celrà Celrà Taller d’estudi amb famílies (TEAF) Salt i Girona Centre obert Lloret de Mar Beques escolars i universitàries Salt Diversitat i convivència Girona i comarques Tarda Jove Lloret de Mar Porta d’Accés Salt