Què pot fer la teva Empresa? Compartim valors?

La Fundació SER.GI és una entitat que al llarg de la seva història s’ha sabut adaptar als nous reptes que els contextos econòmics i socials li han demanat. És per això, que ha procurat donar resposta als nous desafiaments cercant col·laboracions en la iniciativa privada. Amb la unió d’aquests esforços, i amb la finalitat comuna de fomentar la millora de les condicions socioeconòmiques als entorns on operen, proposem la campanya “Compartint valors”.

Busquem enfortir amb contingut social un model econòmic que no pot deixar enrere part de la nostra societat. “Compartint valors“ és una estratègia de gestió que va orientada a aquelles empreses, organitzacions de la societat civil i administracions que vulguin crear noves oportunitats i treballin per potenciar el lligam entre la competència del mercat i la necessitat social. Oferim quatre línies d’actuació:

Empreses i institucions implicades en un mateix repte social.

Accions per a captar fons, sensibilitzar als seus treballadors, als seus clients i a la societat en general.

Simple i directe. Aportacions econòmiques o convenis de col·laboració per ajudar-nos a treballar.

Us oferim una formació específica per a la gestió de la diversitat cultural, religiosa i lingüística.