Formació per empreses

Inclusió comença amb…

Proposta per a la gestió de la diversitat a les empreses

Oferim estudiar i familiaritzar-se amb tots els paràmetres de la diversitat per tal de poder encarar amb èxit un pla d’actuacions a la seva empresa, enfortir amb recursos la seva plantilla i alhora, millorar la imatge social de la seva companyia. Per a poder-ho realitzar oferim un paquet de serveis dividit en 3 etapes:

1- Curs presencial

“LA GESTIÓ DE LA DIVERSITAT”

COM A GARANTIA DE MILLORA DE RELACIONS I RENDIMENTS

DURADA
6 hores (horari a convenir)

LLOC
Empresa contractant

ADREÇAT A
Responsables de RRHH, Directors, Gerents, Caps de planta o d’equip.

2- Jornada Diversitat a l’empresa

Organització d’una jornada sobre diverstitat a l’empresa oberta a tot el teixit empresarial del territori gironí i al públic en general.

Per tal d’intercanviar els coneixements adquirits i les experiències de cada empresa, organitzarem una jornada on es realitzarà alguna ponència sobre diversitat a l’empresa i també s’oferirà el testimoni d’alguna empresa que tingui un pla estratègic en funcionament sobre temes de diversitat.

3- Campanya de difusió

Elaboració de campanya amb les empreses participants al curs per difondre missatges que ajudin a la sensibilització al voltant de valors de la convivència, la diversitat i la inclusió social a la nostra societat. #inclusiocomençaamb

Pot ser una bona oportunitat per a difondre a tota la societat el compromís de la seva empresa amb els valors socials.

Podeu veure informació més completa i el programa del curs en el següent document:

• Podeu rebre més informació sobre la formació contactant al marquetingsocial@fundaciosergi.org o omplint el següent formulari:
  • Dades personals