Formació a mida per empreses

Proposta per a la gestió de la diversitat a les empreses

Oferim estudiar i familiaritzar-se amb tots els paràmetres de la diversitat per tal de poder encarar amb èxit un pla d’actuacions a la seva empresa, enfortir amb recursos la seva plantilla i alhora, millorar la imatge social de la seva companyia. Per a poder-ho realitzar oferim el següents serveis, que podem personalitzar i adaptar segons necessitats:

Curs presencial o telemàtic

“LA GESTIÓ DE LA DIVERSITAT”

COM A GARANTIA DE MILLORA DE RELACIONS I RENDIMENTS

DURADA
4 hores (grups i horaris a convenir)

LLOC
Empresa contractant

ADREÇAT A
Formació 1: adreçada a persones treballadores
Formació 2: adreçada a responsables de RRHH, personal de direcció, graus intermitjos, gerència, responsables de planta o d’equip…

Campanya de difusió

Elaboració de campanya amb les empreses participants a la formació per difondre missatges que ajudin a la sensibilització al voltant de valors de la convivència, la diversitat i la inclusió social a la nostra societat.

Pot ser una bona oportunitat per a difondre a tota la societat el compromís de la seva empresa amb els valors socials i millorar així la imatge corporativa.

Podeu veure informació més completa i el programa del curs en el següent document:

• Podeu rebre més informació sobre la formació contactant al info@fundaciosergi.org o omplint el següent formulari:
  • Dades Empresa

• Aquest camp només és per validació i no s’ha de modificar.