Treballa amb nosaltres

Vols treballar amb nosaltres i millorar la qualitat de vida de persones que es troben amb dificultats en el seu desenvolupament personal, familiar o social?

Si la teva formació i experiència està emmarcada dins les ciències de l’educació, és molt probable que podem necessitar en algun moment un perfil com el teu.

Envia’ns el teu currículum a info@fundaciosergi.org i ens posarem en contacte amb tu.

Moltes gràcies!

I estigues alerta a les nostres xarxes socials, periòdicament hi publiquem ofertes laborals que poden ser del teu interès.

OFERTA ACTUAL juny 2022

Busquem un/a professional de l’àmbit social pel Projecte COMUNALITAT URBANA DEL GÜELL per a tasques d’inserció sociolaboral amb mirada comunitària a Girona. Enviar CV i carta de motivació a info@fundaciosergi.org abans del 16/06/2022. Més informació i requisits