Treballa amb nosaltres

Vols treballar amb nosaltres i millorar la qualitat de vida de persones que es troben amb dificultats en el seu desenvolupament personal, familiar o social?

Si la teva formació i experiència està emmarcada dins les ciències de l’educació, és molt probable que podem necessitar en algun moment un perfil com el teu.

Envia’ns el teu currículum a info@fundaciosergi.org i ens posarem en contacte amb tu.
Moltes gràcies!

I estigues alerta a les nostres xarxes socials, periòdicament hi publiquem ofertes laborals que poden ser del teu interès.

OFERTES LABORALS ACTIVES

Projecte Porta d’Accés-Link (Lloret de Mar)

Busquem professional amb titulació en l’àmbit social (Educació Social, Pedagogia, Psicologia, Magisteri, Integració Social, etc.) per:

• Tasca: Intervenció grupal per al treball de competències, en el marc d’un projecte d’acompanyament a joves de 16-25 anys en situació de vulnerabilitat, per fomentar el retorn al sistema educatiu i millorar la seva ocupabilitat.
  • Jornada i sou: 25h/setmana – 3 o 4 dies en horari majoritàriament de matins – 1.372,62€ mes/bruts. Fins 31 desembre amb possibilitats de continuïtat.
  • Es valorarà: formació complementària en intervenció amb joves.
  • Perfil: experiència en intervenció grupal amb joves, capacitat de vincular i empatia, habilitat per a la conducció de grups, capacitat de treball en equip i comunitari.

abans del 25/04/2024

Administratiu/va

Busquem Administratiu/va per l’àrea d’Administració:

• Tasca: Gestió econòmica i comptable dels ingressos i despeses dels habitatges de la borsa que gestiona la Fundació, conciliació bancària, gestió de pagaments, reclamacions i qualsevol altre tasca administrativa relacionada amb els projectes d’habitatge social. Altres tasques administratives generals de l’entitat.
  • Jornada i sou: 30h/setmana – horari de matins, a conciliar amb l’àrea. 1.116,48€ mes/bruts
  • Formació: Cicle formatiu de grau superior en Administració i Finances
  • Perfil: Persona ordenada i organitzada, amb capacitat de treballar en equip. Imprescindible : Coneixement i experiència en comptabilitat, alt domini de full Excel, coneixement dels procediments administratius i gestió pressupostària.

INCORPORACIÓ IMMEDIATA!

abans del 15/04/2024

Educadora social o integradora social

Busquem educadora social o integradora social per:
Servei d’Atenció Diürna (Centre Obert) i per l’Espai Famílies (Lloret de Mar)

• Tasca: intervenció socioeducativa grupal amb infants de 6 a 12 anys, i amb famílies i infants de 0 a 3 anys
  • Jornada i sou: 30’5h/setmana – tardes de dilluns a dijous i matins de dimarts i dimecres – 1.708€ mes/bruts
  • Es valorarà: formació complementària en intervenció amb infants i amb famílies
  • Perfil: experiència en intervenció amb infants i famílies, capacitat de vincular i empatia, capacitat de treball en equip i comunitari

INCORPORACIÓ IMMEDIATA!

abans del 22/03/2024

Educadora social

Busquem educadora social o integradora social per:
Tarda Jove (Lloret de Mar)

• Tasca: intervenció en medi obert (carrer) amb adolescents i joves a través d’intervencions individuals i grupals.
  • Jornada i sou: 37h/setmana – 5 tardes i 1-2 matins – 2.072€ mes/bruts
  • Es valorarà: formació complementària en intervenció amb joves
  • Perfil: xperiència en intervenció amb joves, capacitat de vincular i empatia, capacitat de treball en equip i comunitar

abans del 22/03/2024