microBeques 16+

Oportunitats educatives per a la inclusió

Micro Beques Fundació SER.GI
Reprodueix vídeo

Campanya anual de micromecenatge
Moltes persones joves abandonen els estudis per falta de recursos de les seves famílies i s’allunyen així de millorar les seves expectatives de vida en un moment clau: la transició cap a l’edat adulta.

Fem que la seva situació vulnerable no els faci quedar enrere.

Moltes gràcies!

Campanya 2021 finalitzada. Entre totes les persones donants hem aconseguit 3.070€!! En breu farem retorn del que podrem realitzar amb els diners recollits.

Nota de premsa finalització campanya >
Pàgina del projecte a goteo >

Suport econòmic i tutorial per adolescents vulnerables en el seu camí cap a l’edat adulta

Són joves que la societat no es pot permetre deixar enrere

Amb la teva aportació, joves com en Georgian i la Miriam milloraran la seva vida i la de les seves famílies

Amb la teva col·laboració podrem:

Projectes d'acompanyament a joves

Els projectes socioeducatius de Fundació SER.GI es centren en l’acompanyament a persones joves en el seu itinerari vital. Actualment treballem en els següents:

Les microBeques són petites ajudes en forma de beques que permeten donar oportunitats educatives a joves majors de 16 anys en risc d’exclusió social. Podràs desgravar el teu donatiu i obtenir avantatges fiscals.

microBeques logo trans

Si ho prefereixes, truca’ns al 972 213 050 i t’informarem