Concert i testimonis a l’acte “Amb Tu segueixo” per les microBeques 2023

El passat dijous 29 de juny vam celebrar l’acte “Amb TU, segueixo!” on vam viure moments molt emotius amb testimonis que posen de relleu l’impacte real de les microBeques16+ en les joves i el seu itinerari de vida. Enguany és la tercera edició i com sempre, l’acte serveix com a tret de sortida anual de la campanya que pretén sensibilitzar i aconseguir fons per material, afrontar despeses de transport i matrícules de joves que volen estudiar.

Per començar, l’acte es va iniciar amb una breu actuació en violí d’una jove del projecte InSalt i després vam repassar les dades tot fent un retorn qualitatiu i quantitatiu de les microBeques donades el curs anterior i escoltar les joves i les seves opinions. Tot seguit vam continuar l’esdeveniment amb un super concert d’El Güeno, que en format trio (guitarra i veu, trompeta i percussió) van amenitzar l’acte convertint-lo en una festa amb ritmes aflamencats i palpitants. Moltes gràcies per fer-nos gaudir i ballar!!

L’acte es va fer a l’acollidora sala El Teler de l’Ateneu Popular de Salt, i estem molt agraïdes que ens facilitessin tant les coses.

Podeu col·laborar amb la campanya i donar oportunitats educatives durant tot el juliol, agost i setembre 2023 des d’aquí. Moltes gràcies!

Us deixem un recull d’algunes imatges.