Premis i reconeixements

• Premi Alchimia Solidària – Àmbit Social, pel projecte Habitatge per a dones supervivents. (2021)
  • L’acció #i3 de Tarda Jove com a un dels 30 projectes seleccionats per la Crida Comunitats que Eduquen, d’Educació 360 (2018).
  • 2n premi “Hip hop per la pau” de l’Institut Català per la Pau, als joves de Tarda Jove per el videoclip ¿De qué lado estás? (2018).
  • Premi Solidaritat 2018 concedit pel Col·legi d’Agents de la Propietat Immobiliària (API) de Girona, a la Fundació SER.GI (2018).
  • Premi Salvador Sunyer i Aimeric dels Premis de la Fundació Valvi 2018, que s’atorga a qui hagi destacat per una trajectòria reconeguda en el camp de la Solidaritat i la Cooperació a les comarques gironines (2018).
  • Premi de l’Associació Gironina d’Empresàries (AGE) pel projecte “Habitatges per a dones supervivents, per a la dignitat femenina”, dins del marc de la II Desfilada solidària (2017).
  • 1r Premi, a la Categoria Colectiva del IV Concurs de Projectes d’Educació Social “Memorial Toni Julià”, pel projecte TARDA JOVE, concedit per Consejo General de Colegios de Educadoras y Educadores Sociales (2017).
  • XXII Premi Mestres 68, en reconeixement a la tasca desenvolupada en el món de l’educació (2015).
  • 3r premi Xavier Batlle de la V Jornada d’Excel·lència a l’Educació, concedit per l’Associació Catalana per a l’Excel·lència – QUALIcat, pel projecte Taller d’estudi assistit amb famílies. (2016).
  • Premi Voluntariat 2015, dins la X Nit del Voluntariat, de la FCVS i Fundació Eurofirms (2015).
  • Premi ECOSí (2015).
  • XIè Premi Francesc Candel 2014, de la Fundació Carulla, pel projecte Taller d’estudi assistit amb famílies.