Suma't als Amics i Amigues de SERGI

Amb el teu suport i compromís podem fer més per millorar la qualitat de vida de les persones que acompanyem.

Ajuda’ns a combatre l’exclusió social.
Amb TU podem fer MÉS!

Si ho prefereixes, descarrega’t la butlleta i envia-la a info@fundaciosergi.org o entregala en mà.
O bé truca’ns al
972 213 050 i ho farem junts.

També pots fer un donatiu puntual.

Ets una empresa?

A la Fundació SERGI fa 40 anys que treballem per la INCLUSIÓ SOCIAL i per millorar la qualitat de vida de les persones que es troben en dificultats. Ho fem des de múltiples projectes i accions en els àmbits de l’educació, lhabitatge social i participació ciutadana.

Però per poder seguir amb molts dels programes i accions, necessitem el teu suport i compromís. Estem convençuts que amb l’ajuda de les persones, actors socials i petites empreses que esteu a prop podrem consolidar i assolir nous projectes.

Què t’aporta ser Amic de SERGI?

Et farem arribar el “certificat de donació” de l’import anual per tal que et puguis beneficiar de les deduccions.

Beneficis fiscals per a les col·laboracions amb la Fundació SERGI

Si sou una persona física…

• Primers 150€ anuals: a partir del 2016 desgravareu un 75% de l’import.
  • Resta de la donació (superior a 150€): a partir del 2016 desgravareu un 30% de l’import. Aquest percentatge augmenta a un 35%, si col·laboreu per tercer any consecutiu, amb la mateixa entitat i igual quantitat de diners o superior.

(Subjecte a possibles modificacions de la Llei de mecenatge)

Tots els donants surten beneficiats amb les modificació d’alguns aspectes de la Llei 49/2002, de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge que van entrar en vigor el 2015.

Una de les principals modificacions ha estat incentivar amb percentatges addicionals de deducció la fidelitat dels donants envers una mateixa entitat beneficiària del mecenatge.

La mesura augmenta els trams de desgravació fiscal i dóna més facilitats per col·laborar econòmicament de manera estable amb causes socials. Els canvis ja es van començar a fer efectius al 2015 però han entrat completament en vigor al 2016.

Un amic és aquell que et dóna la mà quan la necessites, però que també sap demanar-te-la.