Fes-te empresa amiga!

Amb el teu suport i compromís podem fer més per millorar la qualitat de vida de moltes persones que es troben en dificultats. Ajuda’ns a combatre l’exclusió social!

Compartim els mateixos valors, així que realitza una aportació econòmica per ajudar a finançar els projectes i accions que portem a terme.

• Podràs mostrar el teu compromís amb la societat i el seu entorn
  • Obtindràs desgravacions fiscals pels donatius realitzats
  • Rebràs informació dels nostres projectes i avantatges per assistir a tots els actes que organitzem

Tu tries la periodicitat de la teva col·laboració.

Si ho prefereixes, posa’t en contacte amb nosaltres!
Escriu-nos a
projectes@fundaciosergi.org o truca’ns al 972 213 050 i t’informarem personalment.

A la Fundació SERGI treballem per la INCLUSIÓ SOCIAL i per millorar la qualitat de vida de les persones que es troben en dificultats. Ho fem des de múltiples projectes i accions en els àmbits de l’educació, l’habitatge social i la participació ciutadana.

Amb el teu suport i compromís, podem continuar desenvolupant programes que ofereixin oportunitats educatives, facilitin l’accés a l’habitatge social, promoguin l’empoderament de les dones que acompanyem, i impulsin la resta de projectes socials. Gràcies per ser part del nostre equip i ajudar-nos a fer-ho possible!

Beneficis fiscals per a les col·laboracions amb la Fundació SERGI

Deduccions a l’Impost de Societats per persones jurídiques
  • Deducció en quota del 40%
  • Amb recurrència, a partir del tercer any, un 50%

(Reial Decret Llei 6/2023, de 19 de desembre de modificació de la Llei 49/2002, de 23 de desembre)

També pots fer un donatiu per bizum

codi 06573

Vols veure alguns exemples d’Empreses Amigues de la Fundació SERGI?