Parcipació i Ciutadania

• Tècnics > Elisenda Vallès
  • Des de l'any > 2018
  • Beneficiaris > Ciutadania de Platja d’Aro

Dinamització dels projectes socials i comunitaris del municipi que possibiliten la cohesió social i la convivència intercultural i intergeneracional al municipi.

Alguns exemples son les accions de sensibilització ciutadana que es planifiquen des de la Taula d’Acollida amb l’objectiu de reflexionar al voltant de la diversitat cultural i fomentar la creació de vincles entre les persones de diferents comunitats religioses i culturals.

Formem part d’un espai que mostra el model relacional de treball des del municipi, com és el projecte “Plaça del Món”, espai de trobada i intercanvi per a tota la població de Platja d’Aro. Mitjançant la realització d’activitats, es promou el coneixement mutu, la creació de vincles interpersonals i el respecte a les diferències.