Habitatge social

L’accés a un habitatge digne és un element fonamental per a la inserció social de qualsevol persona. L’habitatge a més de facilitar un espai físic on residir, representa l’oportunitat de poder estabilitzar a nivell global la vida d’un nucli familiar o individu. El programa d’habitatge social pretén oferir opcions vàlides que permetin garantir el dret a l’habitatge a famílies en risc d’exclusió residencial.

Estudis per a la mobilització d’habitatges buits La Bisbal d’Empordà i l’Escala Habitatge per a dones supervivents Girona Assessorament en matèria d’habitatge Caldes de Malavella, Lloret de Mar i Pineda de Mar Intermediació en habitatge Girona, Figueres, Caldes de Malavella, Lloret de Mar i Pineda de Mar. Masoveria urbana Girona, Figueres i Lloret de Mar