Jornada Repensem l’Escola: la mirada cap a l’infant i l’adolescent

Després de l’èxit de les jornades de l’any passat, sota el títol “Reflexió a partir de les experiències de les escoles alternatives”, enguany volem donar continuïtat a aquesta necessitat dels mestres, professors, educadors i famílies  de repensar l’escola, a partir d’experiències de centres públics i privats que innovant, o bé repescant antics models pedagògics, centren el procés educatiu en el nen/a o l’adolescent. Les novetats d’aquest any són la reflexió sobre l’educació secundària a partir d’experiències educatives i la realització de tallers pràctics que es duran a terme a la tarda.

En aquesta edició volem centrar la reflexió sobre el concepte que tenim d’infant i adolescent durant el procés educatiu, fent èmfasi sobre la relació escola, família i entorn.

Conferència inaugural:El que dóna ales a la vida: repensar l’escola des de la confiança i l’amor” a càrrec de Carles Parellada.

Per consultar el programa complet i formalitzar les inscripcions, feu click aquí