Treball i Formació ACOL

La Fundació SERGI valora molt positivament la participació en el programa “Treball i Formació”, concretament en la Línia ACOL, que permet la contractació de persones, regularitzant la seva situació administrativa.

Actualment, des del 13/11/2023 hem pogut contractar una persona per a realitzar tasques de suport a l’àrea d’habitatge social a Lloret de Mar i s’estarà amb nosaltres fins al 12/11/2024. Durant aquest temps, l’experiència està sent molt positiva, tant per la possibilitat d’accedir a la documentació de regularització, com pels coneixements, les relacions establertes i la formació rebuda. Aquesta és la cinquena persona que hem contractat amb aquest finançament en els darrers anys.

Des de la Fundació SERGI animem a altres entitats socials a participar en el programa ajudant així a persones que es troben en dificultats administratives o en situació de vulnerabilitat. El SOC, amb el cofinançament de la Unió Europea, subvenciona aquests contractes de treball.

Més informació: https://serveiocupacio.gencat.cat/ca/entitats/subvencions-foment-ocupacio/treball-i-formacio-acol/index.html