Rememorant Pepo Delàs

Acte organitzat per Justícia i Pau de Girona en record de Pepo Delàs, pacifista, activista social i antic director de Justícia i Pau de Girona.

Rememorant Pepo Delàs, un home de fortes conviccions.
En el 25è aniversari de la seva mort

• 13 de febrer 2024  a les 19.00h
  • Casa de Cultura de Girona

TAULA RODONA amb

MÓN MARQUÈS de Justícia i Pau
PERE ORTEGA del Centre Delàs d’Estudis per la Pau
MARINA GELI  impulsora d’ACAS
LLUM DELÀS  germana d’en Pepo

+ una fila 0 d’entitats i persones amb les que en Pepo va col·laborar

En Josep Delàs va ser director de programes, vicepresident i membre del Patronat de la Fundació SERGI, entre els anys 1993-1999, any en que va morir. En el seu record, la sala principal de reunions de la Fundació porta el seu nom.