Sessió de formació per a empresaris turístics sobre la gestió de la diversitat en les empreses

Aquest dimecres 17 de maig hem participat en la Formació Networking organitzada per Altimir Formació al Palau de Congressos Olympic Evenia Hotels a Lloret de Mar, on hem presentant el servei de Formació per empreses de la Fundació SER.Gi, davant d’una quinzena d’empresaris del sector turístic.

Maricel Figueras (tècnica de l’Àrea de Ciutadania i Desenvolupament Comunitari de l’entitat) va introduir la formació que desenvolupem en el si de l’empresa “Eines per a la gestió de la diversitat. Millorem relacions i rendiments”.

Aquest servei de la Fundació SER.GI per empreses és una formació de quatre hores dinàmica i pràctica, amb el propòsit d’ajudar i orientar les empreses a fer rendible la diversitat cultural del seu equip de treball donant claus per entendre i treballar amb la diversitat en un sentit general, eines que es puguin incorporar a la pràctica diària per augmentar el rendiment de les plantilles, la seva implicació a l’empresa i el seu benestar, oferint una mirada que ajudi a visualitzar la diversitat com una oportunitat de creixement per arribar a nous mercats i clients.