Acord amb Activa Mútua per promoure la formació a les empreses

Fundació SER.GI i Activa Mutua hem signat un conveni de col·laboració per portar a terme la realització conjunta d’accions formatives i divulgatives (jornades, seminaris, conferències, etc.) per tal d’apropar a les empreses els serveis formatius i el coneixement dels àmbits en els que treballen cadascuna d’aquestes entitats.

El passat 31/03 es va celebrar la primera Jornada a la seu d’Activa Mutua a Girona sota el títol “Disminuïm l’absentisme a l’empresa; eines i exemples pràctics. APLICA i la Gestió de la diversitat” en la que la Fundació SER.GI presentava el seu Servei de Formació per empreses “Eines per la gestió de la diversitat en els equips de treball” oferint la experiència de l’entitat i plantejant una formació específica per a la gestió de la diversitat cultural, religiosa i lingüística en els equips de treball. Està demostrat que una gestió adequada de la diversitat augmenta la satisfacció dels equips de persones i en conseqüència, el seu rendiment i implicació. Sovint les organitzacions necessiten tenir els coneixements i experiències necessàries per tractar aquests aspectes.

Per part d’Activa Mutua, que desenvolupa accions formatives, d’assessorament i de divulgació, tant en matèria de salut laboral i prevenció de riscos en general, es presentava la plataforma APLICA que és el mètode de gestió personalitzat i sistemàtic de millora contínua que té per objecte analitzar la naturalesa de l’absentisme i les seves causes de forma eficient i rigorosa, considerant l’experiència de les persones en les organitzacions.

El proper 13 de Juny tindrà lloc la 2a Jornada sota el nom “Prestacions especials. Mecenatge i Fiscalitat”