Prou violencia de gènere

Nou projecte amb dones subsaharianes a Figueres

30 de setembre de 2020

Estem a punt d’engegar un nou projecte d’acompanyament a dones a la ciutat de Figueres que es sumarà als que ja fem a la Comarca de l’Alt Empordà. Es tracta d’un treball d’acompanyament integral a dones provinents de l’Àfrica occidental, des d’un abordatge comunitari i en clau de gènere, on es treballaran temes de discriminació, violència de gènere, matrimonis forçats i igualtat d’oportunitats.

Aquest projecte està directament relacionat amb uns dels valors fonamental de la Fundació: la lluita activa per la eradicació de la pràctica de la mutilació genital femenina, els matrimonis forçats i de qualsevol forma de violència masclista; treballant activament per la promoció dels drets de la dona, les seves famílies i per la igualtat d’oportunitats.