Joan Mora Corona clown youtube

Bona pràctica COVID

30 de setembre de 2020

El projecte “Corona Clown”, on des d’un canal de youtube informàvem als infants al voltant de la pandèmia de manera creativa i divertida, ha estat escollit com a bona pràctica dins el cicle de conferències “Drets i innovació en els serveis a les persones en temps de crisi” que organitza DIXIT i la Fundació Campus Arnau d’Escala.

Davant les mesures de confinament que es van dur a terme a causa de la COVID-19, el projecte “Som a la Plaça”  que es realitzava a Lloret de Mar va decidir adaptar-se a la situació, ja que la intervenció directe tal i com s’estava fent fins aleshores no era viable.

No podíem deixar d’atendre les nenes i nens i vam oferir alternatives i recursos educatius per a tots els infants i famílies amb els que s’havia vinculat el projecte ”Som a la Plaça” de Can Carbó i el possible públic de la plaça.

Es va optar per crear un canal de Youtube, on de manera més o menys periòdica, el tècnic penjava propostes en forma de tallers, jocs, actuacions i altres recursos amb la finalitat d’oferir moments d’entreteniment i educatius pels infants i les seves famílies.

6 capítols de l’especial “CoronaClown”, una sèrie casolana per somriure i viure una miqueta millor el període de confinament.

La mini sèrie ha estat realitzada pel tècnic del projecte, en Joan Mora amb el suport de la seva parella, la Paula Costabella.

Veure al youtube