Projecte “El Pont”

30 de juliol de 2020

Els joves migrats sols a qui fem acompanyament a Girona, han realitzat recentment un mural dins el local de l’antiga UNED on es desenvolupa el projecte. La temàtica escollida per a la realització del mural ha estat la d’un pont, com a metàfora i anhels de la seva situació actual.

“El Pont” és un concepte triat conjuntament amb els joves i amb la col·laboració d’un tallerista Aleix Font (@rataconcorbata), amb qui, mitjançant l’art del graffiti, s’ha treballat el que representa el projecte d’acompanyament pels joves que hi participen, la seva situació actual i voluntats de futur. “El Pont” sorgeix a partir de la idea de representar el moment d’impàs dins el seu projecte vital, i que ha d’esdevenir un pont per assolir els seus objectius i somnis.

…..

Pots veure més informació del projecte d’acompanyament aquí.