Acompanyament social, educatiu i emocional a infants i adolescents de Girona

29 de juliol de 2020

Durant aquestes darreres setmanes de tanta incertesa i inestabilitat, al barri de Torre Gironella i Les Pedreres, hem acompanyat i donat suport a un grup de famílies i els seus fills i filles. A més de fer pont entre escoles-instituts i els nens i nenes, per intentar salvar l’escletxa digital, es va donar contenció i suport a les famílies.

Els educadors del Taller socioeducatiu de Torre Gironella i Les Pedreres i els professionals d’SBAS de l’Ajuntament de Girona han fet una valoració força positiva de la intervenció amb el grup d’infants i adolescents. Es confirma que l’acompanyament social, educatiu i emocional que es va fer a les 9 famílies i als 12 fills i filles en temps de pandèmia va ser essencial. La feina aconseguida va ser possible gràcies a la feina en xarxa.