Joves migrats sols

• Municipi > Girona
  • Àmbit / Col·lectiu > Joves
  • Responsable > Marina Valladares (coordinadora àrea educació)
  • Tècnics > Guillem Carreté i Zakarias El Ayachi
  • Des de l'any > 2019

Projecte d’acompanyament a joves migrats sols en situació d’exclusió social.

Els objectius del projecte son en un inici atendre i cobrir certes necessitats bàsiques dels joves, a nivell d’alimentació i higiene, així com acompanyar-los en tema d’assessorament a nivell de documentació, amb coordinació amb els serveis jurídics d’altres entitats. Un cop cobertes aquestes necessitats bàsiques, els objectius transversals del projecte consisteixen en potenciar l’autonomia dels joves, així com vincular-los i enxarxar-los amb diferents serveis del municipi, ja siguin entitats esportives, socials, voluntaris o espais joves entre d’altres.

Un altre dels objectius de futur del projecte serà dur a terme accions de sensibilització i conscienciació de la població, amb la finalitat de desestigmatizar aquest col·lectiu.