9a Cursa i marxa popular de la policia municipal de Girona

El proper dijous 16 de gener del 2020 tindrà lloc la 9a Cursa i marxa popular de la policia municipal de Girona. Ambdues proves són obertes a persones majors de 16 anys d’edat. Es pot participar acompanyat de gossos.

Les inscripcions, que son són gratuïtes i es tancaran el 13 de gener de 2020 o quan s’assoleixin els 350 participants, es poden realitzar des de la pàgina www.girona.cat/cursapm.

El dia de la cursa es demanarà una aportació econòmica voluntària que es destinarà íntegrament al nostre projecte dones supervivents d’habitatge social i acompanyament a dones víctimes de la violència de gènere.

Més info i inscripcions: girona.cat/cursapm