1a trobada de dones de Fornells

El proper dissabte 7 de març de 2020, el col·lectiu “Fornells per la Marató” amb la col·laboració de l’Ajuntament de Fornells de la Selva organitza la primera trobada de dones de Fornells de la Selva. L’acte consistirà en un sopar servit per la Fundació Ramon Noguera i una xerrada amb dones emprenedores del poble. La vetllada acabarà amb música i hi haurà servei de bar.

Els beneficis de la trobada es destinaran al projecte Dones Supervivents de la Fundació SER.GI i a la Marató de TV3-2020.

Els tiquets de col·laboració es poden adquirir anticipadament pel preu de 20€  al Centre Social i a l’Ajuntament, fins el dia 4 de març. No es vendran tiquets el mateix dia. Places limitades

A la xerrada hi participaran:

• Sònia Gràcia, alcaldessa de Fornells
  • Jess Martínez, de l’empresa Aran Jewells
  • Anna Vicens, presidenta de l’Associació Catalana de Sommeliers

Moderarà:

• Ester Rafel, psicòloga

Aquesta trobada està adreçada, exclusivament, a dones majors de 12 anys.

——–

Des de la Fundació SER.GI estem molt agraïts de la iniciativa i recordem que podem ajudar a totes aquelles entitats, empreses i col·lectius que vulguin donar un gir de solidaritat als seus esdeveniments. Més info