Crea el teu esdeveniment

Si ets actiu, dinàmic i t’agrada organitzar activitats… t’ajudem a donar un gir de solidaritat als teus esdeveniments!

Augmentaràs el grau de satisfacció personal, per haver contribuït a construïr un món més just. Celebracions en família, amics, la teva Associació/Club/Grup o amb els companys de feina.
Podeu escollir a quin dels nostres projectes voleu donar suport a les àrees de:
EducacióParticipació i Ciutadania o Habitatge social

Podeu rebre més informació contactant al correu info@fundaciosergi.org.

Beneficis fiscals per a les col·laboracions amb la Fundació SER.GI

Si sou una persona física…
  • Primers 150€ anuals: a partir del 2016 desgravareu un 75% de l’import.
  • Resta de la donació (superior a 150€): a partir del 2016 desgravareu un 30% de l’import. Aquest percentatge augmenta a un 35%, si col·laboreu per tercer any consecutiu, amb la mateixa entitat i igual quantitat de diners o superior.
(Subjecte a possibles modificacions de la Llei de mecenatge)

Tots els donants surten beneficiats amb les modificació d’alguns aspectes de la Llei 49/2002, de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge que van entrar en vigor el 2015.

Una de les principals modificacions ha estat incentivar amb percentatges addicionals de deducció la fidelitat dels donants envers una mateixa entitat beneficiària del mecenatge.

La mesura augmenta els trams de desgravació fiscal i dóna més facilitats per col·laborar econòmicament de manera estable amb causes socials. Els canvis ja es van començar a fer efectius al 2015 però han entrat completament en vigor al 2016.

Consulta l'espai de TRANSPARÈNCIA de la Fundació SER.GI