Xerrada “Si el teu món parla en català, comparteix-lo en català”

Us convidem a la xerrada “Si el teu món parla en català, comparteix-lo en català”, a càrrec de Patrícia Gabancho, periodista i escriptora, que tindrà lloc a la sala polivalent de l’edifici de l’Antic Sindicat (c. de Sant Pere, 36, 2n), el dijous 16 de desembre a les 20 h.
L’acte és organitzat pel Pla d’Acollida i Ciutadania de la Secció de Benestar i Família de l’Ajuntament de Lloret i per l’Oficina de Català de Lloret de Mar (Consorci de Normalització Lingüística).

Per altra banda, podreu disfrutar de l’ exposició “Obre’t en català” de Plataforma per la Llengua: una exposició sobre els hàbits lingüístics amb la nova ciutadania, del 10 al 28 de gener, a El Puntet de Lloret (av. de Vidreres, 58) .