Teatre: Remenant els boscos de nit

Dia: Dissabte 26 d’abril
Hora: 21:00h.
Lloc: Teatre de Salt
Preu: 10 / 7 euros
Durada: 1 h 10 min

I després de la funció… Xerrada-col·loqui a sobre l’escenari amb els protagonistes de l’espectacle

Remenant els boscos de nit és el resultat d’una relació d’una parella lingüística de Llagostera. Janot Carbonell, és actor, director i professor de teatre, Kissima Sillah un immigrant d’origen gambià. Dos forasters que es van trobar al projecte de cooperació internacional “Llagostera Solidària”. Janot va proposar a Kissima aprendre català fent teatre.

El muntatge és la posada en escena d’aquesta convivència, en què el públic assistirà a la representació del procés d’assaig del text La nit just abans dels boscos de Bernard-Marie Koltés. Veurà un procés d’aprenentatge mutu: com un noi coneix el teatre, al mateix temps que aprèn català, i com l’actor ens apropa a la crua realitat de l’immigrant.

> Més informació i entrades