Taller sobre lideratge per a professionals del camp social i educatiu a través del Coaching amb cavalls

Aquest dimecres 25 de juliol organitzem el taller de coaching amb cavalls. Aquest curs pretén proporcionar-vos eines per desenvolupar les habilitats de lideratge professional i personal, per tal de millorar els aspectes vinculats a la gestió de persones. La societat actual no solament ens valora pels nostres coneixements, sinó també per la manera com ens relacionem amb els altres.

El procés d’aprenentatge experiencial a través de la interacció amb cavalls s’està demostrant com una potent eina en processos de Coaching, on es pretenen desenvolupar competències de Lideratge i Intel·ligència emocional que són necessàries en tot líder que treballi amb persones (sensibilitat interpersonal, autoconsciència, determinació, comunicació, treball en equip…).

Sorprenentment, el cavall emergeix com a veritable mirall d’aquest procés, on la formadora- coach ajuda a crear les experiències adequades que permetran a cadascú descobrir i experimentar els seus “talents naturals”.

El cavall, per la seva naturalesa d’animal de presa és un animal amb un extens llenguatge no verbal, i gràcies al seu comportament gregari té una sensibilitat especial a l’hora d’identificar el llenguatge corporal i els senyals que emetem amb el nostre cos de manera espontània i inconscient.

A través d’exercicis d’observació i de relació amb els cavalls, afloraran reaccions, emocions, reflexos i impulsos que ens ajudaran a aprofundir en el nostre autoconeixement, i d’aquesta manera poder orientar les nostres energies i aptituds cap al desenvolupament del nostre lideratge.

Metodologia: Es treballa a partir d’exercicis pràctics amb cavalls, peu a terra,que a través de l’ús de la metodologia de Coaching ens permetrà reflexionar i prendre consciència sobre el nostre propi estil de lideratge. A partir d’aquí, es plantejarà un PAM (Pla d’Acció i Millora) a partir de les descobertes fetes. No es requereix experiència prèvia amb cavalls.

Dates: 25 de juliol del 2012

Horaris: De 9.30 a 13.30 h. i de 15 a 18 h.

Per a més informació: http://www.fundaciosergi.org/programes/formacio/formacio-permanent-curs-2010-2011/coaching_cavalls_julio/

Lliurament dels diplomes de les Beques escolars i universitàries a Salt

La Fundació Catalunya La Pedrera i la Fundació SER.GI fan el lliurament dels diplomes de les Beques escolars i universitàries a Salt. Un total de 43 alumnes de Salt han estat becats durant el darrer curs escolar. El projecte Beques escolars, iniciat l’any 2002, té com a objectiu oferir beques a estudiants en risc o situació d’exclusió social a través d’entitats socials de referència, per tal de prevenir el fracàs escolar. Des del 2016 es dona continuïtat a aquests alumnes en els seus estudis universitaris des del programa Beques universitàries. El projecte està liderat per la Fundació Catalunya La Pedrera, i a Salt el gestiona la Fundació SER.GI

Mecenatge