Placa commemorativa dedicada a Toni Julià

L’acte tindrà lloc el dissabte 12 de desembre, a les 12 del migdia, al carrer Alemanys, 9 de Girona.

El Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya ha impulsat la col·locació d’una placa commemorativa a en Toni Julià i Bosch a l’edifici que va ocupar la seu de l’Escola d’Educadors Especialitzats de les comarques de Girona, creada per la Fundació SER.GI.

Toni Julià exercí com a professor, educador social i va ser qui va dirigir l’Escola d’Educadors Especialitzats de les comarques de Girona entre l’any 1986 i el 1992, sent un referent per a la professió. La placa es situarà al carrer Alemanys, 9, de Girona, en ple casc antic, a l’edifici on actualment hi ha ubicada la Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat de Girona.