Obertes les inscripcions del "Curs sobre Programació Neurolingüística (PNL) en la comunicació amb infants i adolescents"

El primer seminari que es durà a terme aquesta tardor serà de Programació Neurolingüística (PNL) en la comunicació amb infants i adolescents. Ja que en les edicions anteriors ha tingut tan d’èxit no volem que cap de vosaltres es perdi la oportunitat de poder-hi assistir.

La Programació Neurolingüística és una disciplina que estudia el funcionament intern de les persones, és a dir, la seva experiència subjectiva o el seu “mapa personal”. Aporta eines eficaces per a potenciar la comunicació intrapersonal i interpersonal. També lliura models de molta utilitat als professionals que es dediquen a la guia i acompanyament de persones.

Per més informació i inscripcions, aquí

Per consultar altres seminaris que es duran a terme a partir de setembre, feu click aquí