Mossèn Josep Maria Castellà parlarà del catolicisme al cicle ‘Mirades en Diàleg’

Després de parlar sobre l’església evangèlica, la religió hindú i el sikhisme, demà divendres és el torn de donar a conèixer la comunitat catòlica. Dins del cicle Mirades en Diàleg, mossèn Josep Maria Castellà oferirà una conferència centrada en el Laudato si, que traduït vol dir “lloat sigueu”.

La visió que vol transmetre el mossèn de Lloret és que el món és per a tothom i cal mantenir una bona convivència, responsable i curosa amb el medi ambient.

Mossèn Josep Maria Castellà considera que la iniciativa de Mirades en Diàleg és molt positiva, sobretot tenint en compte la pluralitat de Lloret.

La xerrada sobre el catolicisme es farà demà divendres, a dos quarts de vuit del vespre, a la sala polivalent de la biblioteca. Recordem que a la sala del costat hi ha una exposició sobre les diferents comunitats religioses.