La Fundació SER.GI és partner del projecte europeu YouthME liderat per la Fundació Pere Tarrés

Salt és el territori on la Fundació SER.GI focalitza la seva participació en el projecte, on es dinamitzen taller i es formen a joves per complir els objectius establerts.
YouthME impulsa una nova experiència d‘ empoderament amb els i les joves immigrants en risc d’exclusió social per a que la joventut migrada desenvolupi estratègies de resiliència, es a dir, estratègies d’identificació dels diferents factors de risc social i factors protectores que les han permès superar del tot o en part les seves dificultats. Pretén que joves immigrats/des puguin convertir-se en nous professionals de proximitat, en “crossworkers”, de manera que una vegada superin les seves dificultats tinguin la oportunitat d’ajudar a altres persones amb la mateixa problemàtica.

Per a més informació: http://www.youthme.eu