La desfilada solidària de l’AGE anirà a benefici de la Fundació SER.GI

El projecte Habitatges per a Dones Supervivents de la Fundació SER.GI ha estat el projecte guanyador del concurs convocat des de l’Associació Gironina d’Empresàries-AGE, per ser la beneficiària de la II Desfilada Solidària de l’AGE: Divendres, 17 de març – 20,30 a 22h – Centre Cultural La Mercè (Girona).

Ja es poden compra les entrades als punts de venda següents:

M. ROSA AGUSTÍ: Joaquim Vayreda, 57 – Girona
FUNDACIÓ SER.GI: Plaça Lluís Companys, 12 – Girona (fins el dia 16/03)
SCARLATTA COMPLEMENTS: Santa Clara, 23 – Girona
BLONDA: Ferran Agulló, 9 – Girona
COMALAT: Santa Clara, 48 – Girona
ESPORTS PARRA: Migdia, 1 – Girona
LIMBO: Mercaders, 6 – Girona
LIU·JO: Santa Clara, 48 – Girona

Us recordem que l’import íntegre de les entrades (10€) anirà destinat al nostre projecte Habitatges per a Dones Supervivents.

Aquest projecte s’adreça a dones víctimes de violència masclista que hagin passat per algun programa d’atenció, però que necessitin el recurs d’habitatge protegit, ja sigui perquè la seva situació econòmica no els permet d’arrendar un pis a través dels canals convencionals, perquè no ha assolit el grau d’autonomia òptim o bé perquè la seva situació requereix d’un acompanyament més individualitzat durant un temps més perllongat. (Més informació)

Aquest projecte ha estat el guanyador d’entre els set que es van presentar al concurs que es va convocar per triar el Projecte Solidari.

El projecte s’ha triat seguint les bases del concurs per un Jurat format per Josefina Surina, coordinadora de la seu territorial de l’Institut Català de les Dones (ICD) a les comarques de Girona, Rosa M. Terradellas, directora de la Càtedra de Responsabilitat Social de la Universitat de Girona, Xavier Albertí, director general de Joaquim Albertí SA i membres de la Junta de l’AGE.

La Desfilada Solidària AGE és un projecte que sorgeix com a continuïtat de la Desfilada Solidària que va organitzar l’any 2013 la Cuca Mascort, sòcia de l’AGE i empresària gironina que va morir l’any 2014 víctima d’un càncer. El 2016, l’AGE va organitzar i realitzar la Iª Desfilada Solidària AGE en record a la Cuca Mascort, juntament amb altres professionals que hi van col·laborar, i en el qual van participar 10 dones empresàries de les comarques de Girona, la majoria d’AGE, amb els seus fills i filles.

La metodologia Freinet, ahir i avui. Acte de fi de curs del MRPdeGirona

Aquest proper dimarts 28 de maig a les 18.00 h de la tarda es celebrarà l’acte de fi de curs del Moviment de Renovació Pedagògica de Girona que girarà a l’entorn de FREINET: AHIR i AVUI.

L’acte, conduit per en MON MARQUÈS, professor emèrit de Pedagogia de la Universitat de Girona, estarà dividit en dues parts: Una amb la presentació del llibre “Els vaig prometre el mar”, de Sebastián Gertrúdix, professor i membre de MRP i Sergi Bernal, geogràfic i documentalista; i l’altra, amb la participació de les escoles Nabí de Barcelona i l’escola 9d4t de Quart que en l’actualitat fan servir la metodologia Freinet.

II Jornada d’Acció Social: Joves i segones oportunitats educatives

La Federació d’Entitats Catalanes d’Acció Social (ECAS) conjuntament amb la Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat de Girona (UDG) organitzen la II Jornada d’Acció Social: Joves i segones oportunitats educatives el proper dia 24 de maig. Quan: 24 de maig de 2019, de 9 a 13h On: Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat […]

25 anys de solidaritat: Assemblea anual de la Coordinadora d’ONG Solidàries

Posem en valor la feina feta en 25 anys! Un any més participem a l’Assemblea anual de la Coordinadora d’ONG Solidàries celebrada aquest dissabte 4 de maig al Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí. Ha estat una jornada de retrobaments, que ha servit també per a fer balanç i celebrar els nostres 25 […]