La comissió de mecenatge de la Fundació SER.GI present a una jornada de la Càtedra Cambra de l’Empresa Familiar

La Fundació SER.GI participa a la jornada “Estratègies de sostenibilitat: cloenda projecte Responsible Med” que organitza la Càtedra Cambra de l’Empresa Familiar de la UdG, el proper 16 de novembre a l’Auditori de l’edifici Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

La jornada, que començarà a les 11:30, inclou una taula rodona, a les 12:45 h., sobre Estratègies de sostenibilitat social, en què hi participarà Toni Iglésies, d’Iglésies Associats, com a membre de la comissió de mecenatge de la Fundació SER.GI.

Des de la Càtedra s’ha estat treballant durant 2 anys en el projecte europeu Responsible Med, sobre el lligam entre la responsabilitat social i la competitivitat empresarial. Arribats a la finalització del projecte s’ha organitzat una sessió de cloenda, on es presentaran els principals resultats i l’eina desenvolupada.

Programa de la jornada

Inscripcions a catedra.cef@udg.edu