V Congrés del Tercer Sector Social

En el V Congrés del Tercer Sector Social la Fundació SER.GI hi ha participat exposant quatre dels nostres projectes a l’Àgora d’Experiències.

El V Congrés del Tercer Sector Social s’ha celebrat els dies 14, 15, 16 i 17 de juny de 2016 sota el lema ‘Créixer socialment’ i ha estat organitzat per la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. El programa del V Congrés ha plantejat temes com la pobresa, l’atur o l’exclusió des de la seva complexitat però, també, de quina manera des del Tercer Sector es pot contribuir millor a fer possible que es torni a créixer socialment.

La Fundació SER.GI hi ha exposat els projectes de Masoveria Urbana, Taller d’Estudi Assistit amb Famílies, Parelles lingüístiques interreligioses, i Al Molí fem barri: apoderament i participació