Voluntat d’adquirir 2 habitatges més a Girona

26 de juliol de 2022

L’àrea d’habitatge, donant compliment al mandat del Patronat de la Fundació SER.GI en què s’aprovava la compra d’habitatges a través del tanteig i retracte amb un pressupost inicial per a tal objecte de 600.000€, pretén seguir ampliant el seu parc de lloguer social amb aquesta fórmula.

Per aquest motiu en les properes setmanes es visitaran dos habitatges més que reuneixen els requisits previstos inicialment per a poder ser adquirits per la fundació: estar ubicats a Girona o rodalies i tenir un preu màxim, incloses les reformes, de 60.000€.

Aquests dos immobles estan situats a Girona, concretament al barri de Can Gibert del Pla, tenen una superfície útil de 86 i 94 m2 i necessiten algun tipus de reforma per tal de poder obtenir la cèdula d’habitabilitat corresponent. Si finalment es materialitza l’operació de compravenda d’algun d’aquests habitatges se sumaran als 4 que actualment ja formen part del patrimoni de l’entitat.