Siner[gi]es 2021

Sobreviure a les violències

La Fundació SER.Gi, presenta per sisè any consecutiu el cicle d’activitats Siner[Gi]es amb la voluntat de sensibilització, debat i transformació social..

En aquesta edició parlarem de sobreviure a les violències, posant el focus en l’habitatge i altres recursos per refer la vida després de la violència masclista. La importància de recomençar de manera autònoma i independent i recuperar l’auto confiança i la xarxa de suport emocional.

El Cicle Siner[Gi]es 2021 consta de tres activitats: una taula rodona, un cinefòrum i una acció de teatre-debat en un institut de batxillerat.