Seguim actius, connectats i compromesos!

Els equips de la Fundació SER.GI seguim actius, connectats i compromesos!

Per responsabilitat i seguint les pautes establertes per les autoritats per evitar la propagació i el contagi del Covid-19, tot l’equip de la Fundació SER.GI continua treballant però des del confinament. Exceptuant en aquells llocs on és imprescindible, reduïm les tasques d’atenció directe. Mantenim al 100% les línies d’atenció telefònica i telemàtica.

Durant aquestes setmanes de confinament, els equips i professionals aprofitem també per seguir avançant i millorant en els diferents projectes que portem a terme en les àrees d’educació, participació i ciutadania i habitatge.

En els propers dies, transversalment des de l’àrea d’educació i participació i ciutadania, posarem en marxa diferents iniciatives telemàtiques per oferir als infants i joves, materials i recursos a la xarxa.

En aquests moments de dificultat volem posar en valor el fet que la ciutadania i les famílies s’activen i s’auto-organitzen per a fer front als reptes de la solidaritat. Valors que des de la Fundació SER.GI no ens cansarem de potenciar.

Per una societat inclusiva i cohesionada
Per una ciutadania compromesa

Per la igualtat d’oportunitats educatives
Per comunitats educatives implicades

Per una llar per a tothom
Per l’accés a un habitatge digne

Seguim actives, connectades i compromeses!