ReGrupArt a Girona

Reconeixement a les participants al projecte ReGrupArt

22 de desembre de 2021

Des de Fundació SER.GI volem fer un reconeixement a totes les 13 famílies participants al projecte ReGrupArt i a la complicada tasca que realitzen en la recerca d’un futur millor per les seves famílies. Aquest 22 de desembre estava previst un petit acte de reconeixement, però per la situació actual de pandèmia ha estat posposat. L’acte previst consistia en l’entrega de diplomes i un espai compartit amb famílies i joves i finalment, aprofitant les dates nadalenques, realitzant un berenar conjunt. Tanmateix, s’ha adreçat a les participants aquesta voluntat de reconeixement en espera de retrobar-nos passat festes.

El projecte ReGrupArt està adreçat principalment a les famílies dels barris de Santa Eugènia i Sant Narcís de Girona que han fet un reagrupament familiar amb joves de 12 a 16 anys, en el darrer any i mig i que actualment en els joves s’identifica risc de vulnerabilitat en l’àmbit relacional. El projecte continuarà durant tot el 2022 i amb possibilitat de prorrogar-se.

Aquest projecte pretén millorar els processos de creixement personal i d’empoderament social de les famílies participants. La nostra intervenció s’emmarca en dos eixos principals de treball: Els joves i les seves famílies.

Així, el projecte ReGrupArt acompanya en el procés d’arrelament en el territori i cultura a joves i famílies nouvingudes.

Aquí us deixem algunes imatges de moments viscuts