mapeig agents girona

Mapeig del treball amb joves a Girona

21 de desembre de 2021

Des de la Generalitat, en concret l’Agència Catalana de la Joventut, ens ha encarregat l’elaboració d’un mapeig d’agents que treballen amb joves en situació de vulnerabilitat a la demarcació de Girona. L’objectiu és poder conèixer i tenir identificats aquelles entitats, associacions, grups informals, etc. que estan en contacte amb aquestes persones joves per tal de poder activar accions o iniciatives de forma més àgil. Hem iniciat la tasca durant aquest mes de desembre, i s’allargarà fins a finals de gener.

Des de l’àrea d’Educació, a més de treballar de forma directa l’acompanyament amb infants i joves, també donem suport a la comunitat educativa amb projectes o accions que els poden ajudar a millorar la seva tasca, com és el cas d’aquest mapeig.