Actualitat / Notícies

Projecte Dones supervivents a TVGirona

TVGirona s’ha interessat pel projecte Dones Supervivents d’habitatge social i ha vingut a un dels pisos gestionats per la fundació SER.GI. El vídeo, que s’ha emès als informatius de TVGirona del dijous 6 de juny, inclou el testimoni d’una usuària i les explicacions d’en Marc Puntunet, el tècnic responsable de la Fundació SERGI que ha parlat de la necessitat d’ampliar el dispositiu d’habitatges per poder fer front a les demandes que hi ha d’aquest col·lectiu que ha patit violència masclista.

Més info del projecte Dones supervivents >>

Vols col·laborar amb aquest i altres projectes de la Fundació?
Fes-te amic de SER.GI!