Nova càpsula SER.GI: La mediació, una eina de diàleg i apoderament

La mediació és una eina metodològica transversal i l’entenem com la millor manera de construir ponts d’apropament, de diàleg i de justícia social.

En aquesta nova edició de les Càpsules SER.GI, dialogarem de la nostra experiència amb la mediació des de cada una de les Àrees d’intervenció de la Fundació:

Dijous 3/12, de 16.00 a 17.30h
CIUTADANIA – La mediació en l’acció comunitària
L’experiència de SER.GI en accions comunitàries encaminades a la cultura del pacte i la gestió positiva dels conflictes.

Dijous 10/12, de 16.00 a 17.30h
HABITATGE – La mediació en temes d’habitatge
Una visió pràctica dels recursos i eines que disposem per fer front a les problemàtiques relacionades amb l’habitatge.

Dijous 17/12, de 16.00 a 17.30h
EDUCACIÓ – La mediació a l’aula
Estratègies per millorar l’actitud i la gestió dels conflictes a l’aula, fomentar la convivència i un clima cohesionador i positiu.

Més info i inscripcions

100% online i GRATUÏT. Places limitades.

S’utilitzarà l’eina de Webinar de ZOOM.
La inscripció pot ser per a cada sessió individual o per a les 3 sessions.