protocols Fundació SER.GI

Més transparència i millora qualitativa

26 de març de 2021

Amb la voluntat de millorar la gestió i funcionament de SER.GI, més enllà de complir amb les normatives que ens hi obliguen, hem elaborat, amb la implicació i suport de de les Delegades sindicals, dos protocols d’actuació en determinades situacions o de gestió de la mateixa Fundació.

Un fa referència a la política del bon tracte cap als infants i adolescents, que vol prevenir el maltractament infantil, i un altre per la prevenció i l’abordatge de l’assetjament i la violència en el treball, assetjament psicològic, sexual, per raó de sexe o orientació sexual i altres discriminacions que es puguin produir.

Tots dos ens ajuden a caminar cap a la millora qualitativa de la Fundació i expressen amb fermesa el nostre compromís amb la protecció de tots els infants i adolescents i contra tota forma de maltractament. Alhora defineix el marc d’actuació per a la prevenció, detecció i resolució d’aquests casos.

Podeu descarregar-vos els documents en format PDF:

PROTOCOL per a la prevenció i abordatge de l’assetjament i violència en el treball

Política del bon tracte cap als infants i adolescents