Més de 125 ciclistes a la Pedalada Solidària “Everesting als Àngels”

Entre totes les persones participants es va pujar 13 vegades a l’Everest i es van pedalar prop de 6.000 km

Gràcies a les inscripcions es van recaptar prop de 2.000€ que es destinaran a projectes socials de la Fundació

Aquest passat dissabte 30 de setembre, de 8 a 16 h, més de 125 persones van pujar a la carretera dels Àngels per participar en la pedalada solidària “Everesting als Àngels”. Una assistència molt variada de persones valentes amb reptes increïbles, algunes d’elles només aficionades, altres federades amb molta experiència, també alguns tàndems amb persones invidents, gent de totes les edats i fins i tot alguna família.

La pedalada consistia en completar les ascensions a la muntanya dels Àngels que corresponguin en funció de l’alçada del repte escollit. L’entusiasme i la solidaritat dels participants va ser evident al llarg de tot l’esdeveniment, amb reptes que van posar a prova les seves habilitats ciclistes. Un total de 50 ascensions als Àngels, 28 al Rocacorba (2 pujades els Àngels), 29 a la Mare de Déu del Mont (3 Àngels), 13 al Pedraforca (6 Àngels) i 1 al Montblanc (12 Àngels) van ser completades. Això equival a l’ascensió al cim de l’Everest més de 13 vegades en total, tenint en compte les altituds de tots els reptes. I entre pujades i baixades es van realitzar gairebé 6.000 Km pedalats. No està gens malament!

La carretera va estar tallada en els dos sentits entre les 8 i les 13h facilitant així la circulació de les bicicletes, però algunes de les bicicletes participants van estar pujant i baixant fins ben entrat el vespre!

Gràcies a aquesta demostració d’esforç i solidaritat, es van recaptar prop de 2.000€, a falta del recompte final de despeses, que seran destinats a projectes socials de la Fundació SERGI.

Durant la jornada, gràcies a la generositat dels col·laboradors que van oferir els seus serveis, les participants van poder revisar les bicicletes al taller de Bikingpoint, utilitzar bicicletes elèctriques de Cicloturisme Tours, i fins i tot, rebre algun massatge i consells de fisioteràpia de la mà de l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport EUSES.

Al final de l’acte es van sortejar 5 lots amb material ciclista dels establiments Bicicletes Fortià, Bicis Tràfach, Ebicicat, Eatsleepcycle i Cicloturisme entre totes les participants.

Els dorsals premiats han estat els números: 14, 116, 71, 32 i 42.

Des del punt de vista de l’esperit esportiu de superació, de participació, col·laboració i solidaritat, l’esdeveniment ha estat ser un èxit rotund. Tant els organitzadors com els participants ens mostrem molt satisfets amb els resultats obtinguts i esperem poder-ho repetir en més edicions, en aquest o en altres formats.

L’Everesting als Àngels ha estat organitzat per la Fundació SERGI i l’entitat Mou-te en Bici, amb el suport de la Federació Catalana de Ciclisme i diverses empreses locals de Girona, amb l’objectiu de reivindicar l’ús de la bicicleta com a mitjà de transport no contaminant, sostenible i respectuós amb els veïns i veïnes de Girona. I de l’altra, col·laborar amb els nostres projectes per a la inclusió social.

Moltes gràcies a tothom!!

Podeu veure més fotos i moments a la següent galeria oberta: