La Fundació SER.GI dóna suport a l'edició d'un llibre sobre el tractament periodístic del fenomen migratori

9 de gener de 2013

Des de la Fundació SER.GI hem participat en una campanya de micromecenatge que tenia per objectiu l’edició del llibre “Corresponals de les migracions”, de Jean-Paul Marthoz. Gràcies a la campanya que s’ha dut a terme a Verkami s’ha pogut editar el llibre en català que ha comptat amb l’adaptació de Carles Solà i Marta Moxí. El llibre estarà en breu a les llibreries i ara ja està disponible per adquirir-lo al web de Pol·len Edicions.

Gràcies a la col·laboració de la Fundació SER.GI amb l’editorial Pol·len Edicions es portarà a terme un taller formatiu sobre la temàtica del llibre, durant el primer semestre d’aquest any.