Jornada "Salt i els deures escolars: Parlem-ne"

El proper dissabte 19 de novembre de 10 a 14h a l’Auditori de la Coma Cros de Salt, tindrà lloc la jornada “Salt i els deures escolars: Parlem-ne”.

El programa de la jornada és:

9.30h Acollida i registre dels participants (amb entrega d’una carpeta de materials)

10.00h Benvinguda, a càrrec de l’Ajuntament de Salt
Presentació de la jornada, a càrrec de Neus Real (coordinadora del grup SALT FICTION)
Conferència inaugural, a càrrec de Joan Maria Girona (mestre, psicopedagog i membre del Consell de Formació de Rosa Sensat)
Torn de preguntes i comentaris

11.30h Pausa i petit refrigeri

12.00h Salt i els deures escolars: dades recollides, a càrrec de membres del grup SALT FICTION
· Presentació del grup SALT FICTION (Esperança Tarrés)
· Motiu de les jornades i procediment general de recollida de dades (Pep Tort)
· Presentació dels espais educatius no formals (espais educatius no formals i Jordi Artigal)
· Els deures escolars a Salt: què en pensen els professionals, les famílies i els infants (Pep Tort, Jordi Artigal, Pilar Martínez, Anna Palou i Ester Gibert)
· Contrast global de resultats (Neus Real)
Torn de preguntes i comentaris

13.30h Conclusions de la jornada i cloenda, a càrrec de Neus Real

Formació reconeguda pel Departament d’Ensenyament dins del Pla de Formació de Zona.

Organitzada pel grup SALT FICTION, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Salt i els Serveis Educatius del Gironès

INSCRIPCIONS: del 2 al 15 de novembre, per via telemàtica: · per als docents: Formació, Cercador d’activitats amb el codi 5051551505 · per als no docents: Fomulari d’inscripció

MÉS INFORMACIÓ A: Servei Educatiu del Gironès