Actualitat / Notícies

Gospel X SERGI

Lloret acollirà un concert solidari de gòspel per la inclusió social

El diumenge 4 de febrer el Cor Gospel Girona, amb més de 70 cantaires i 4 músics faran vibrar al Teatre de Lloret de Mar

La recaptació del concert es destinarà als projectes socials de la Fundació SERGI

El proper diumenge, 4 de febrer de 2024, a les 18.30 hores, el Teatre de Lloret de Mar acollirà un esdeveniment musical molt especial: Gospel X SERGI, amb l’actuació del Cor Gospel Girona en un concert solidari a benefici de la inclusió social. Aquesta iniciativa permetrà també conèixer els diferents serveis i programes d’acció social que portem a terme a Lloret de Mar.

Amb una aportació de 10€ anticipada o 15€ a taquilla, els espectadors tindran l’oportunitat de gaudir d’un repertori fresc i vibrant de gòspel tradicional i contemporani interpretat pel grup més antic d’aquest estil a les comarques gironines. Actualment, el cor està format per més de 70 cantaires acompanyats de bateria, baix i teclat i sota la direcció de Xavier Thió. L’espectacle promet una posada en escena espectacular que farà vibrar l’audiència i farà que l’emoció de la música sigui viscuda intensament.

Aquest concert solidari té un objectiu especial: recollir fons per a la Fundació, per seguir impulsant projectes d’acció social a les comarques gironines. Just aquest mes de febrer coincideix amb la commemoració del 45è aniversari del naixement del SERGI. Pel que fa a Lloret, l’entitat, de la mà de l’Ajuntament de Lloret de Mar, gestionem diferents serveis i programes d’inclusió social al municipi, tant de caire educatiu amb infants, joves i famílies; com oferint assessorament i consultes a la ciutadania per temes d’habitatge i gestionant la borsa de lloguer social de l’Ajuntament; com fomentant la participació per aconseguir una societat lloretenca cohesionada i amb drets per a tothom, a través del Pla de Ciutadania de l’Ajuntament de Lloret de Mar.

No us perdeu l’oportunitat de viure una vetllada musical inoblidable mentre es contribueix a donar suport a la inclusió social.