Finalitza la segona edició de les Càpsules SERGI sobre Mediació

21 de desembre de 2020

Durant aquest mes de desembre hem realitzat la segona edició de les Càpsules formatives en línia. Concretament hem realitzat 3 sessions on hem dialogat de com entenem i fem servir la mediació des de cada una de les Àrees d’intervenció de la Fundació.

La mediació en l’acció comunitària, per Andreu Espinosa, criminòleg, conflictòleg i tècnic de la Fundació SER.GI a Lloret de Mar; La mediació en temes d’habitatge, per Alícia García, psicòloga i tècnica d’habitatge a Caldes de Malavella i Vidreres; i finalment, La mediació a l’aula, impartida per Carlus Amalrich educador social i terapeuta humanista i vinculat a les artes escèniques i Laia Pujadas, mestra, pedagoga i formada en teràpia gestalt i intervenció sistèmica. Tots dos tècnics de l’àrea d’educació de la Fundació SERGI.

La resposta rebuda ha estat molt positiva, amb inscripcions de 85, 75 i fins a 100 persones, dada que ens anima a seguir treballant i a preparar possible noves edicions i ajustar a les temàtiques que ens preocupen als professionals del sector social.

Les CÀPSULES SER.GI són una iniciativa de formació en línia adreçada a tots i totes les professionals del món social, de l’administració i de les entitats socials, estudiants, voluntaris i totes aquelles persones que vulguin escoltar i compartir inquietuds i coneixements al voltant de les temàtiques proposades.

Més informació de les càpsules: Càpsules SER.GI