Finalitza la segona edició de les Càpsules SERGI sobre Mediació

Durant aquest mes de desembre hem realitzat la segona edició de les Càpsules formatives en línia. Concretament hem realitzat 3 sessions on hem dialogat de com entenem i fem servir la mediació des de cada una de les Àrees d’intervenció de la Fundació.

La mediació en l’acció comunitària, per Andreu Espinosa, criminòleg, conflictòleg i tècnic de la Fundació SER.GI a Lloret de Mar; La mediació en temes d’habitatge, per Alícia García, psicòloga i tècnica d’habitatge a Caldes de Malavella i Vidreres; i finalment, La mediació a l’aula, impartida per Carlus Amalrich educador social i terapeuta humanista i vinculat a les artes escèniques i Laia Pujadas, mestra, pedagoga i formada en teràpia gestalt i intervenció sistèmica. Tots dos tècnics de l’àrea d’educació de la Fundació SERGI.

La resposta rebuda ha estat molt positiva, amb inscripcions de 85, 75 i fins a 100 persones, dada que ens anima a seguir treballant i a preparar possible noves edicions i ajustar a les temàtiques que ens preocupen als professionals del sector social.

Les CÀPSULES SER.GI són una iniciativa de formació en línia adreçada a tots i totes les professionals del món social, de l’administració i de les entitats socials, estudiants, voluntaris i totes aquelles persones que vulguin escoltar i compartir inquietuds i coneixements al voltant de les temàtiques proposades.

Més informació de les càpsules: Càpsules SER.GI