Campanya per un 2021 solidari

SOS LLOGUERS i subministres

La pèrdua de llocs de treball o d’ingressos arran de l’actual pandèmia del COVID està generant moltes dificultats per a moltes famílies per fer front a les despeses d’habitatge i als subministraments. Això suposa trobar-se davant la pèrdua d’habitatge o amb greus problemes per a subsistir.

Per aquest motiu, des de la Fundació SER.GI necessitem un impuls urgent per fer front a l’emergència.

Fes un donatiu a partir de 5€ i col·labora a pagar lloguers i subministres a famílies que ho necessiten.

• Amb 100€ = 1 família podrà pagar l’aigua durant uns mesos
  • Amb 200€ = 1 família podrà escalfar la seva llar els mesos de fred
  • Amb 300€ = 1 família podrà pagar els subministraments de llum, aigua i gas
  • Amb 400€ = 1 família podrà pagar part del lloguer
  • Amb 500€ = 1 família podrà evitar el desnonament de casa seva

Beneficis fiscals per a les col·laboracions amb la Fundació SER.GI

Si sou una persona física…
  • Primers 150€ anuals: a partir del 2016 desgravareu un 75% de l’import.
  • Resta de la donació (superior a 150€): a partir del 2016 desgravareu un 30% de l’import. Aquest percentatge augmenta a un 35%, si col·laboreu per tercer any consecutiu, amb la mateixa entitat i igual quantitat de diners o superior.
(Subjecte a possibles modificacions de la Llei de mecenatge)

Tots els donants surten beneficiats amb les modificació d’alguns aspectes de la Llei 49/2002, de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge que van entrar en vigor el 2015.

Una de les principals modificacions ha estat incentivar amb percentatges addicionals de deducció la fidelitat dels donants envers una mateixa entitat beneficiària del mecenatge.

La mesura augmenta els trams de desgravació fiscal i dóna més facilitats per col·laborar econòmicament de manera estable amb causes socials. Els canvis ja es van començar a fer efectius al 2015 però han entrat completament en vigor al 2016.