Cistelles amb alimentació saludable

29 de juny de 2020

El Centre Obert de l’Ajuntament de Lloret de Mar gestionat per Fundació SER.GI i la Fundación Probitas tenen un conveni de col·laboració per tal de facilitar berenars saludables a tots els infants participants del servei. Degut a la situació d’emergència i la obligatorietat del confinament el servei del Centre Obert de Lloret de Mar va deixar de fer atenció directa i la va suplir per accions telemàtiques. Es va acordar que els diners no emprats per la compra dels berenars es poguessin amortitzar i des de SER.GI hem fet compra de cistelles amb alimentació saludable per a totes les famílies que participen al servei. Aquests lots s’han repartit personalment els dies 15 i 17 de juny a Lloret de Mar.

La Fundación Probitas és una entitat que té per objectiu impulsar i fomentar projectes de salut i desenvolupament en les comunitats més vulnerables. Mitjançant accions de cooperació pretenen millorar la qualitat de vida de les comunitats amb menys recursos promouen una assistència social i sanitària de salut.