Ampliem serveis a Lloret i a Cassà de la Selva

1 de juliol de 2020

La pèrdua de llocs de treball o d’ingressos està generant una gran dificultat per moltes famílies per fer front a les despeses d’habitatge i també als subministraments.

A Lloret de Mar ens hem trobat amb un augment de les trucades sol·licitant ajut o suport en temes d’habitatge. Per aquest motiu, l’Ajuntament de Lloret ens encarrega ampliar el servei de suport als tràmits administratius per ajudes d’habitatge durant 6 mesos més, incorporant en plantilla una nova persona.

En la mateixa línia, iniciem nou servei a Cassà de la Selva per a realitzar captació de pisos per fer una borsa i assessorament per portar a terme polítiques d’habitatge al municipi.

Vols veure els projectes d’habitatge social que actualment portem a terme? Fes-hi un cop d’ull aquí: programes/habitatge-social